Klantenservice

Welkom op onze klantenservice pagina. Je kunt hier snel een aantal zaken zelf regelen, maar je vindt ook antwoord op de meestgestelde vragen. We helpen je graag verder!

Mijn H@H

Wachtwoord vergeten of wil je jouw gegevens wijzgen? Ga hiervoor naar je account. 

Retourneren

Neem rechtstreeks contact op met de winkel om de retourmogelijkheden te bespreken.

Kunnen wij je helpen?

Vind hier de antwoorden op de veelgestelde vragen. Kies het onderwerp waar jij een vraag over hebt.

Onze antwoorden op de meestgestelde vragen

Waar kan ik terecht met vragen over een product?

Voor vragen en advies over onze producten kun je terecht bij een Happy@Home-verkooppunt. Via onze winkelzoeker vind je eenvoudig een verkooppunt bij jou in de buurt. Algemene vragen kun je ook stellen via ons contactformulier.

Waar kan ik jullie meubelen in het echt zien?

Je kunt onze meubelen in het echt bekijken bij een van de Happy@Home-verkooppunten. Via onze winkelzoeker vind je eenvoudig een verkooppunt bij jou in de buurt.

Ben je geïnteresseerd in een product uit de outlet? Dan is het mogelijk dat het meubel niet bij alle Happy@Home-verkooppunten te bekijken is. Neem eerst contact op met de winkel van jouw keuze om er zeker van te zijn dat zij het meubel hebben staan.

Waar kan ik technische informatie over een product vinden?

Deze informatie kun je vinden op de productpagina. Onderaan de pagina vind je informatie over afmetingen, gewicht en materiaalgebruik. Voor meer informatie kun je op deze plek ook het productoverzicht en het meubelpaspoort downloaden.

Ik heb een vraag over mijn bestelling in de winkel. Waar kan ik terecht?

Heb je een bestelling geplaatst in de winkel en heb je hier een vraag over? Neem dan contact op met de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst. Wij kunnen jouw vraag niet beantwoorden.

Ik heb een klacht over mijn product van kunstleder. Waar kan ik terecht?

Heb je in het verleden, maar minder dan 5 jaar geleden, een product gekocht van Happy@Home van kunstleder? Neem dan contact op met de winkelier waar je het product gekocht hebt. Zij kijken graag met je mee of je aanspraak maakt op onze coulanceregeling voor kunstlederen stoelen.

Kan ik de producten van Happy@Home na aankoop in de winkel meteen meenemen?

Of je het product dat je hebt aangeschaft in de winkel direct kan meenemen, hangt af van de voorraad die de winkel op dat moment heeft. Neem hierover van tevoren contact op met de desbetreffende winkel. Ook als je via onze website een afspraak hebt gemaakt in de winkel kan je het beste van tevoren contact opnemen met de winkel van jouw keuze. Het doorsturen van jouw verlanglijst is namelijk geen garantie dat het betreffende product in de winkel aanwezig is.

Mijn product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Is je product beschadigd geleverd, neem dan direct contact op met het Happy@Home-verkooppunt waar je het gekocht hebt. Neem contact op met de winkel waar je je product gekocht hebt. Stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van je klacht naar de klantenservice. Voeg eventueel foto's toe om de aard van je klacht te verduidelijken. Vermeld voor een soepele verwerking je ordernummer of stuur een foto mee van je factuur. Na ontvangst zal de winkel je klacht in behandeling nemen en zo snel mogelijk reageren.

Hoe moet ik mijn meubel onderhouden?

Bij aankoop van een meubel kan je via de QR-code op het meubel het meubelpaspoort bekijken. In dit meubelpaspoort staat precies hoe je dit product kan onderhouden. Mocht je de QR-code niet kunnen scannen, ga dan naar het betreffende product op onze website. Op de productpagina is namelijk ook het meubelpaspoort te vinden. Deze informatie kun je vinden op de productpagina. Onderaan de pagina vind je informatie over afmetingen, gewicht en materiaalgebruik. Voor meer informatie kun je op deze plek ook het productoverzicht en het meubelpaspoort downloaden.

Neem contact met ons op

Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met onze klantenservice met een bericht via het contactformulier.